سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام از مدال آور طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

بازوند با حضور در برنامه زنده تلویزیونی ورزش استان ایلام از جواد فروغی با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی مرکز ایلام پخش شد گفت: جواد فروغی با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب مدال طلای المپیک در رشته تیر اندازی برای اولین بار در تاریخ ورزش تیراندازی کشور در آوردگاه جهانی المپیک موجی از شادمانی برای ملت ایران و بویژه مردم شریف استان ایلام و شهرستان دهلران به همراه آورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام افزود: وظیفه رسانه استانی مرکز ایلام معرفی قهرمانان و پهلوانان ملی همچون جواد فروغی است که هم بعنوان مدافع حرم و مدافع سلامت مردم و هم در میدان‌ها و آوردگاه‌های مهم ورزشی به عنوان یک الگوی برجسته ملی شایسته تحسین و احترامند.

بازوند اظهار داشت: در صدد هستیم با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان مستند تلویزیونی زندگی جواد فروغی اولین مدال آور طلایی ایران در رشته تیر اندازی المپیک ۲۰۲۰ را تهیه و تولید کنیم.

گفتنی است جواد فروغی قهرمان تیم ملی تیراندازی ایران از فرزندان استان ایلام در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال طلای رشته تیراندازی در بخش تپانچه ۱۰ متر شد و این مدال ارزشمند برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های المپیک کسب شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.