سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری سه هزار همیار پلیس در محرم البرز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز گفت: در محرم امسال بیش از سه هزارو ۵۰۰ نفر در قالب همیاران محرم در این استان با پلیس همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  جواد صفایی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز گفت : با توجه به شروع ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، این همیاران پلیس در بیش از یک هزارو ۲۰۰ هیات مذهبی با پلیس همکاری دارند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز افزود: پلیس همیار محرم در هیات های مذهبی مسئولیت نظم بخشی در معابر و مکان های عزاداری را برعهده دارد.

سرهنگ صفایی گفت: هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته های عزاداری، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس همیار محرم در هیات های مذهبی است.

او افزود: هیات های عزاداری هنگام حرکت درمعابر برای پیشگیری از بروز راهبندان از یک بخش ازخیابان تردد تا مسیر برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز باشد.

سرهنگ صفایی گفت: مسئولان هیات های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی نظمی را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.