سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از ۵ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در کردستان

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال ۵ هزار و ۳۵۹ مشترک جدید گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی کردستان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان درباره ی عملکرد چهارماهه نخست امسال شرکت گاز کردستان گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال ۵ هزار و ۳۵۹ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان تیرماه امسال به ۵۶۷ هزار و ۵۷ مشترک رسیده است.

فعله گری  در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان اظهار داشت: از تعداد ۵ هزار و ۳۵۹ مورد اشتراک پذیری جدید تعداد ۹۸۲ مورد در فروردین، تعداد ۱۴۵۲ مورد در اردیبهشت، ۱۴۴۰ مورد در خرداد و هزار و 485 مورد در تیرماه به جمع مصرف کنندگان گازطبیعی در استان کردستان ملحق شده اند.

او در ادامه تاکید کرد: پروژه‌های گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان نیز در دست اقدام می‌باشد که با بهره مندی این روستا‌ها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

فعله گری در پایان از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست نمود در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس حاصل نموده تا کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.