سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی فوتسال امید با چه پشتوانه‌ای به تایلند خواهد رفت؟

تیم ملی فوتسال امید کشورمان در حالی به تورنمنت دوستانه تایلند دعوت شده که بار‌ها از سوی مسئولان کمیته مورد بی توجهی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از این که تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در تورنمنت دوستانه ۸ جانبه تایلند به مقام قهرمانی دست پیدا کند، حال تایلندی‌ها این بار از تیم ملی فوتسال امید کشورمان هم دعوت کرده اند تا در تورنمنت دیگری که قرار است به میزبانی این کشور برگزار شود، شرکت کند.

تورنمنت دوستانه ۸ جانبه فوتسال تایلند این بار قرار است در قالب تیم‌های ملی امید و با حضور کشور‌های ایران، تایلند، عمان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، بلاروس و اوکراین اوایل شهریور و قبل از شروع مسابقات جام جهانی برگزار شود.

تیم ملی فوتسال امید کشورمان در حالی به تورنمنت ۸ جانبه تایلند دعوت شده است که هنوز وضعیت سرمربی و کادر فنی این تیم مشخص نیست.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که کمیته فوتسال در سال‌های گذشته بار‌ها حمایت‌های خود را از تیم ملی امید اعلام کرده، اما گویا این حمایت‌ها فقط در حد حرف بوده و در عمل هیچ کاری برای این تیم انجام نشده است. از این نمونه هم می‌توان به برگزار نشدن حتی یک اردو تا بازی‌های دوستانه‌ای که قرار بود انجام شوند، اما یکی پس از دیگری لغو شدند، اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.