سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

اعمال جراحی زیبایی و غیرضروری در مشهد ممنوع شد

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا انجام اعمال جراحی زیبایی، نیمه ضروری و غیرضروری در تمامی مراکز جراحی فعال در مشهد ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش لحظه‌ای بیماران مبتلا به کرونا نیازمند بستری با هدف استفاده هدفمند از تجهیزات و نیروی انسانی حوزه سلامت، تا اطلاع بعدی تمامی اعمال جراحی زیبایی، نیمه ضروری و غیرضروری ممنوع است.

او با تأکید بر اینکه مسئولیت اجرای دقیق این ابلاغیه بر عهده مسؤول فنی مراکز جراحی محدود است افزود: همه امکانات آزادشده از این طریق، اعم از نیروی انسانی، دارو و تجهیزات در اختیار کارگروه مراقبت و درمان بیماری کووید ‏‏-۱۹ دانشگاه است تا حسب صلاحدید به درمان بیماران کووید اختصاص یابد.


بیشتر بخوانید



قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه ممنوع شدن جراحی‌های مذکور به تمام مراکز جراحی محدود ارسال‌شده است ادامه داد: تبعیت از این بخشنامه به دلیل اهمیت موضوع، توسط تیم‌های نظارتی دانشگاه بررسی و عدم اجرای آن منجر به اعمال مقررات مربوطه خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کار بسیار درستی هست