سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

هیئت های مذهبی، همیار محرم به پلیس معرفی کنند

سرهنگ امینائی گفت: هیئت‌های مذهبی نسبت به معرفی همیار محرم به پلیس برای ارائه آموزش‌های لازم در تامین امنیت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در دیدار با رئیس هیئت‌های مذهبی استان کرمان با بیان اینکه فرهنگ ناب عاشورایی القا کننده مفاهیم عالی بسیاری برای بشریت است، گفت: به منظور ساماندهی و ایجاد رویه‌ای هماهنگ در برقراری نظم و امنیت مطلوب عزاداران حسینی، پیش بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

او افزود: نیروی انتظامی با کمال افتخار برای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم با همه وجود تلاش می‌کند و نقش مشارکت چهره‌های مذهبی و همکاری مردم با نیروی انتظامی در تولید امنیت مطلوب و پایدار، مهم و تأثیرگذار است.

او تصریح کرد: همگی ما به عنوان طلایه داران فرهنگ عاشورایی بایستی منشی از خود بروز دهیم که نشان دهنده عالی‌ترین درجه ارزش این فرهنگ غنی باشد.

سرهنگ امینائی با تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری و مذهبی بیان داشت: شایسته است همه دسته جات و هیئت‌های مذهبی به قوانین و مقررات احترام بگذارند تا اهداف پلیس در حوزه نظم و امنیت این مراسمات از طریق مشارکت به خوبی اجرایی شوند و نتایج مطلوب آن را شاهد باشیم.

او با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم و عزاداران حسینی از بهترین، با ارزش‌ترین و پر افتخارترین ماموریت‌های کارکنان پلیس است، افزود: هیئت‌های مذهبی می‌بایست نسبت به معرفی همیار محرم برای هیئت‌های مذهبی خود اقدام کنند تا با ارائه آموزش‌های لازم در تامین امنیت با پلیس مشارکت جدی داشته باشند و پلیس نیز با جدیت کامل مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا را اجرایی می‌کند.

در ادامه این دیدار رئیس هیئت‌های مذهبی استان کرمان نیز ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پلیس گفت: امنیت کنونی مردم جامعه مدیون تلاش و زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارکنان ناجا است و هیئت‌های مذهبی با همکاری همه جانبه و حمایت خود از پلیس در ایام ماه محرم و صفر برای برقراری و ارتقای امنیت مطلوب تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.