سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیم صفحه نخست روزنامه های امروز استان کرمان؛

مرغ پستی/ با صبر و انصاف به نوشته و نقد خبرنگاران توجه کافی داشته باشیم

نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه کاغذ وطن امروز از مرغ پستی خبر داد. این رسانه در تشریح این خبر بیان کرده است: تولید مرغ به دلیل توزیع نشدن نهاده‌ها کم شد.
حالا قرار است برای ساماندهی بازار، اداره پست به مردم مرغ توزیع کند. رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با تایید این خبر گفت: به دلیل کمبود دان، توزیع مرغ با اختلال مواجه شده است. از این‌رو به مردم برخی از شهر‌ها مرغ با کارت ملی فروخته می‌شود!

تشویق با احتیاط به بورس، دستگیری ۸ مدیرکل و رئیس اداره استان کرمان، ممنوعیت برپایی ایستگاه صلواتی توزیع نذورات در کرمان و بحران کمبود ذخایر خونی از جمله اخبار و مطالب منتشر شده امروز کاغذ وطن بود.

روزنامه کرمان امروز در گزارشی به تلاش مردم کرمان برای زنده نگه داشتن پیام عاشورا و برگزاری مراسم محرم امسال به صورت مجازی پرداخت و این گونه تیتر زد: «شعور حسینی برای حفظ جان عزاداران»

اصحاب رسانه در زمینه انتشار انتقادات سازنده تحت حمایت قوه قضائیه هستند، قدردانی از شهید مدافع سلامت در جیرفت و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی فروش آپارتمان در کرمان نیز از جمله اخبار و مطالب منتشر شده روزنامه کرمان امروز بود.

در سالروز شهادت شهید محمود صارمی و گرامیداشت مقام خبرنگار مسئولان با حضور در دفاتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از تلاش‌های این قشر قدردانی کردند. روزنامه واقعه امروز به گوشه‌ای از حضور مسئولان در دفتر خود پرداخته است.

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.