سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواقص تشکیلات اداری سمنان رفع شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: باید تلاش کرد تا نواقص موجود در تشکیلات اداری برطرف و اصلاح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه منصوری در جلسه معارفه سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان اظهار کرد: از تلاش‌های خالصانه و ۳۵ ساله حسن سعدالدین، مدیرکل سابق دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان قدردانی کرده و برای وی آرزوی سلامتی دارم.‌

وی بیان کرد: انتخاب مدیرکل جدید دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بر اساس اصل شایسته‌سالاری انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: موارد و سیاست‌های دفتر کاملا مشخص و اعلام شده است و باید نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف جبران شود.

منصوری بیان کرد: دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، دفتری بسیار مهم و انجام درست فعالیت‌های آن بسیار چشمگیر است.

وی با بیان اینکه این دفتر در دو بخش درون و برون‌سازمانی فعالیت دارد، گفت: مداخله‌گری دقیق و به موقع این دفتر در بخش درون سازمانی از اهمیت خاصی برخوردار است و رصد دقیق نیازها و نقاط ضعف و قوت دفاتر و فرمانداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه باید تلاش شود تا رایزنی‌های لازم از سوی این دفتر با سازمان مدیریت انجام شود، افزود: استانداری باید به عنوان یک دستگاه مدیریتی پیشگام باشد.

منصوری بیان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های بسیار مناسب و زیادی از سوی این دفتر در حال انجام است که برای نمونه می‌توان به برنامه و طرح «اس ۵» به عنوان طرحی مؤثر در سازماندهی اتاق‌ها و چیدمان اداری، امول و سازمان‌دهی دانش اشاره کرد.‌

وی بیان کرد: لازم‌ است تا مدیریت دانش در این مجموعه به انجام رسیده و تجارب مدیران و کارشناسان انتقال یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه وظایف و شرح مسؤولیت این دفتر، زیربنایی و بسیار مهم است، اظهار کرد: واحد تشکیلات، یکی از واحدهای بسیار مهم در دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری است و بنابراین باید تلاش شود تا نواقص موجود در تشکیلات اداری برطرف و اصلاح شود.

منصوری با بیان اینکه لازم است تا تشکیلات پیشنهادی با کارسنجی و نیازسنجی ارائه شود، عنوان کرد: از سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی بودجه و تحول اداری استانداری سمنان انتظار داریم، نظام‌نامه سرمایه انسانی را به سرعت و دقت پیگیری کند.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: یکی دیگر از وظایف این دفتر، ارسال بخشنامه‌ها و موارد اداری و به ویژه ساعات کاری در شرایط فعلی کرونایی برای دستگاه‌های اجرایی است که از اهمیت خاصی برخوردار است.‌

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.