سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تبلیغات اسلامی شادگان:

هیچ مسجد و حسینیه ای در ایام محرم تعطیل نیست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه‌ای در شهرستان طی ایام محرم تعطیل نیست، گفت: مجوز برپایی مراسم‌ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا صادر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه‌ای در شهرستان طی ایام محرم تعطیل نیست، گفت: مجوز برپایی مراسم‌ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا صادر شده است.

او عصر امروز در جلسه ستاد محرم این شهرستان افزود: محافل سوگواری و روضه امام حسین (ع) در مساجد و حسینیه‌های شهرستان شادگان برگزار می‌شود و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در تمام مساجد، حسینه‌ها و تکایا از سوی هیئت‌های مذهبی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: همه مساجد، مداحان و سخنرانان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراسم محرم و صفر را برگزار کنند و از روحانیون، اهل منبر و وعاظ نیز تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی را در راس برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

مواکب فقط می‌توانند ماسک توزیع کنند

همچنین حجت الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با تاکید بر اینکه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: به هیئت‌ها ابلاغ شده است که باید با فاصله ۶ متر و یک ششم جمعیت در فضا آزاد حضور یابند؛ همچنین مواکب تنها مجوز توزیع ماسک و مواد گند زدا را دارند و هر گونه ارائه مواد غرایی ممنوع است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.