سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۱۸ مرداد؛

عذرخواهی مجیدی از هواداران/ دلنوشته کشتی گیر ایرانی که از المپیک حذف شد/ تقدیم جام و پیروزی فولاد به مردم خوزستان

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


 

محمدحسین محمدیان، کشتی گیر آزادکار ایرانی که در مبارزه نخست خود در المپیک شکست خورد، پست جدیدی را در صفحه اش منتشر کرده است.

"گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود...
.
المپیک برای خیلی ها شاید یه رقابت هیجان انگیز باشه که هر۴سال یکبار ویترینی از ورزشکاران نمونه کشور خودشون رو در قاب رسانه ببینن و از افتخارآفرینی اونها احساس غرور کنن.
.
اما این رویداد بزرگ و تاریخی برای من متفاوت از بقیه بود.المپیک برای من از روزی که چشم باز کردم و خودمو شناختم شروع شد،از اولین باری که توی خونه چشمم به مدالهای نقره ای پدرم خورد،از روز نخستی که پاهام تشک کشتی رو لمس کرد،از زمانی که دوبنده پرافتخار تیم ملی کشورم رو تن کردم،توی تموم سالهای اون محرومیت سیاه و از زمانی که از اون زندون ۴ ساله رها شدم...در تموم این سالها روزی نشد که با رویای سکوی المپیک،مدال خوشرنگ اون،پرچم پرافتخار کشورم و لبخند رضایت شما از خواب بلند نشم،تمرین نکنم و به خواب نرم.
 از روزی که استارت دوباره برای حضور در دایره طلایی رو زدم تا زمانی که روی تشک سالن ماکاهوری به مسابقه بپردازم از وقت و جوونی و زندگی خودم مایه گذاشتم،به عشق اینکه لبخند شادی رو بر لبان مردم شریف و خسته ی کشورم بیاورم،اما هر خواستن به داشتن نمیرسه انگار!همه چیز مثل یک خواب بد و کوتاه رقم خورد و در چشم به هم زدنی رویاهای بافته نقش بر آب شد و المپیک،این رویای ورزشی،بی رحم تر از اونه که به کسی فرصتی دوباره برای برگرداندن آب رفته به جوی رو بده.
.
در زندگیم در کنار لحظات زیبا، #شکست کم نخوردم و اشک از چشمانم کم جاری نشد اما جنس این تجربه متفاوت بود. #توکیو برای من سرشار از تجربه اما به بهای گزاف بود.توکیو رو میذارم کنار تموم لحظات تلخی که زندگی سیلی محکمی به من زد اما در توکیو نمیمونم چون با موندن در گذشته ای که قابل بازگشت نیست،آینده زیبایی که میشه رقم زد رو از دست میدم.
. نوشتن این مرقومه به هیچ عنوان به قصد فرافکنی و توجیه آنچه رخ داده نیست و تمام مسئولیت شکست و اشتباهاتم رو مثل همیشه به عهده میگیرم.دستهای برداشته به دعایی که در تمامی این سالها برای موفقیت این سرباز وطن بلند شد رو می بوسم و از حمایتهای همه عزیزانی که در این روزها جویای احوالم شدن و محبتهای خالصانه اونها بار مسئولیتم رو دوچندان کرد ممنونم.

به همه شما عزیزان این قول رو میدم تا زمانی که از #شرمندگی این شکست در پیشگاه مردم سرزمینم خارج نشم لحظه ای از تلاش و تکاپو دریغ نکنم و با جبران اونچه رخ داده و بازگشتی بر اون نیست بار دیگه لبخند شادی و اشک شوق رو بر لبان و دیده‌گان شما بیاورم.
.
سرباز کوچک ایران بزرگ
محمد حسین محمدیان
"

 

 

وحید حیدریه، بازیکن باشگاه فولاد خوزستان پس از قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، پست زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

 

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان نیز در آخرین پست مجازی خود از خوزستان نوشت:

""من خوزستان را اینطور تعریف می کنم
«خ» یعنی خونگرم
«و» یعنی وفادار
«ز» یعنی زخم خوره
«س» یعنی سختی کشیده
«ت» یعنی تابان
«ا» یعنی استوار
«ن» یعنی نجیب
این جام را تقدیم به همه مردم خوزستان می‌کنیم، حتی آنها که انگار دوست نداشتند فولاد قهرمان شود
ما در کنار هم نشان دادیم آرزوهای‌مان بزرگتر از مشکلات‌‌مان است
"

 

یونس امامی، کشتی گیر آزاداکار ایرانی، در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویری از خود را به همراه نوشته ای منتشر کرد.

 

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال پس از شکست مقابل فولاد پست زیر را منتشر و از هواداران عذرخواهی کرد.

"هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد. وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اصفهان و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود.

در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم. اهل بهانه‌جویی نیستم و مسؤولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند. باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آنها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.

در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم
"

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.