سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۹ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به مددجویان 

صفری گفت:ازابتدای امسال تاکنون بیش از۹میلیاردو۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.

اوبابیان اینکه خدمات معوض این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: خدمات معوض ارائه شده از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت می‌شود.

صفری از پرداخت هزار و ۲۳ فقره تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: براساس آمار‌های موجود بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و کارآفرینی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.


او تسهیلات حمایتی پرداخت شده به مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت را ۹۳۷ فقره اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی پرداختی به مددجویان تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون در قالب کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن، امور فرهنگی و تحصیلی و درمانی بوده است.


صفری افزود: بیش از یک میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارآفرینی نیز به منظور ایجاد ۸۶ طرح اشتغال و آموزش کسب و کار از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.