سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان:

کارگران ۷ شهرک صنعتی مشهد واکسینه می‌شوند

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: با پیگیری انجمن مدیران صنایع خراسان به عنوان نماینده بخش خصوصی، ۷ شهرک صنعتی مشهد برای واکسینه کردن کارگران تجهیز شدند.

امیر مهدی مرادی دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از آغاز شیوع کرونا، بخش صنعت در خراسان برای کمک به دولت و تامین مالی در بخش‌های مختلف برای مقابله با این ویروس وارد عمل شد و با افزایش تعداد سرویس‌ها، تهیه ماسک، تغییرات زمانبندی خطوط تولید و تغییرات در شیفت‌های کارگران در برابر کرونا مقابله کردند.

او افزود: واحد‌های تولیدی به دلیل فعال ماندن خط تولید، امکان تعطیلی ندارند و با مشکلات موجود همچنان فعال هستند و به این منظور برای ایمنی کارگران بخش صنعت، واکسینه شدن در برابر کرونا امری مهم محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید



دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان با تاکید بر اهمیت ایمنی کارکنان بخش‌های صنعتی، ادامه داد: با مکاتبات انجام شده با استاندار خراسان رضوی و علوم پزشکی مشهد، قرار شد تعدادی واکسن به مراکز تجمیعی صنعتگران اختصاص یابد و در مرحله نخست این افراد بر اساس سند ملی واکسیناسیون و رده سنی در مراکز تجهیز شده، واکسینه شوند.

مرادی بیان کرد: در همین راستا و طی دو هفته، ۷ شهرک صنعتی در اطراف مشهد به محلی برای واکسینه شدن کارگران صنعتی تجهیز می‌شوند.

او تصریح کرد: افراد مورد نظر در واحد‌های تولیدی از طریق فهرست بیمه و سن آن‌ها شناسایی می‌شوند و ابتدا کارگران واحد‌های تولیدکننده محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی و بعد واحد‌های تولید موادغذایی و بعد کارگران سایر واحد‌ها واکسینه خواهند شد.

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان تاکید کرد: این اقدامات به منظور جلوگیری از تجمع برای تزریق واکسن با برنامه‌ریزی زمانبندی شده صورت می‌گیرد و بقیه شهرک‌ها در استان در زمانهای بعدی به مراکز تزریق واکسن مجهز می‌شوند.

انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
هانی
۱۶:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کارگران قشر مظلومی هستن، واکسینه بشن که در امان بمونن
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
احسنت
فاطمه
۱۷:۴۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
ماشالله