سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق بازنشسته شد/اتمام تمامی پروژه‌های هوشمند‌سازی صنعت برق تا پایان سال/خاموشی‌های ۳۱۴ دقیقه ای به ۲۴۰ دقیقه رسید

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بازنشستگی امیدعلی مرآتی مدیرعامل سابق این شرکت خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین محلوجی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بازنشستگی امیدعلی مرآتی مدیرعامل سابق این شرکت خبر داد و گفت : محمد مرادی معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان سرپرست جدید این شرکت منصوب شده است.

تمامی پروژه‌های هوشمند‌سازی صنعت برق به سرانجام برسد

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تمامی پروژه‌های هوشمند‌سازی صنعت برق استان که بسیار حیاتی هستند باید تا پایان امسال به سرانجام برسد تا این استان با آمادگی بیشتری به استقبال تابستان سال آینده برود.

غلامعلی رخشانی‌مهر گفت : به تیم توزیع برق کرمانشاه فشار زیادی تحمیل کردیم تا در دوره باقی‌مانده تا پایان سال تمام پروژه‌های هوشمند‌سازی که بسیار حیاتی هستند به سرانجام برسد و این استان بتواند در سال آینده با آمادگی بیشتری به استقبال تابستان برود.

او افزود: بزرگترین سرمایه ما سرمایه انسانی است برق نیازمند یک جو همگرایی و همکاری و تعامل دارد که باید همچنان در دستور کار قرار بگیرد.

وصول مطالبات امروز به ۱۸۰ رسید

مدیر عامل سابق شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: درصد وصول مطالبات سال ۹۷ حدود ۹۷ درصد بود و امروز به ۱۸۰ رسیدیم، در بحث خاموشی‌ها ۳۱۴ دقیقه بود امروز به ۲۴۰ دقیقه رساندیم و در حوزه کاهش تلفات سال ۹۷ حدود ۲۰ درصد و امروز به ۱۳ درصد رسیدیم.

امیدعلی مرآتی افزود: ۳۲ ماه سمت مدیریت را داشتم همه مزایا کامل پرداخت شده و هیچ وجه بدهکار پرسنل نداریم و حقوق حجمی هم به موقع پرداخت شده است.

زحمت توزیع برق استان کرمانشاه دوبرابر ایلام و کردستان است

اسدی مدیر برق منطقه‌ای غرب کرمانشاه گفت: در این چهار ماه گذشته فعالیت‌های بسیار چشمگیری در بحث خاموشی انجام شده زحمت توزیع برق استان کرمانشاه دوبرابر ایلام و کردستان است.

او ادامه داد: در انتهای شبکه توزیع برق کشور قرار داریم، پایداری برق بسیار مهم است و ارائه این خدمات هم بسیار ارزشمند، که در این راستا شرکت توزیع کرمانشاه یکی از شرکت‌های است که پتانسیل نیروی انسانی بسیار بالایی دارد و این پتانسیل نیاز به همگرایی بیشتری دارد که بتواند خروجی بهتری داشته باشد این خروجی البته در دوران مدیریت مهندس مرآتی بهتر بوده است.

اسدی گفت‌: از خدمات توزیع کرمانشاه رضایت ۱۰۰درصدی داریم و اطمینان دارم توزیع برق استان توانمندی بسیار دارد. مجموعه صنعت برق با داشتن سخت‌ترین روز‌ها خوشبختانه چالش خاصی نداشته است.

توسعه صنعت برق یکی از نقاط مثبت جمهوری اسلامی

کریمی، معاون توسعه و منابع نیروی انسانی استاندار کرمانشاه گفت: یکی از نقاط مثبت جمهوری اسلامی که ملموس است رشد و توسعه صنعت برق در کشور است.

او افزود: برق به‌عنوان یک نیاز برای زیرساخت کشور به صورت سهل و آسان در اختیار مردم قرار گرفته و این افتخار بزرگی برای جمهوری است.

کریمی افزود: در چند سال گذشته در کرمانشاه مسائل و بحران‌های ایجاد شده که اگر همدلی در برق استان نبود هر کدام تبدیل به یک بحران می‌شد، مردم کمترین دغدغه را در حوزه برق داشته‌اند بحران امسال در کشور را با تدبیر مرآتی در استان کرمانشاه با کمترین تنش گذراندیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.