سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

تونل اربعین ایوان به زودی بازگشایی می‌شود

بهادری از تکمیل مراحل پایانی استانداردسازی روشنایی و تهویه تونل اربعین (قلاجه) در مسیر ارتباطی ایوان - اسلام آباد خبر داد و گفت: این تونل ظرف روز‌های آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تونل اربعین (قلاجه) در مسیر ارتباطی شهرستان ایوان از پنجم تیرماه به دلیل تکمیل روشنایی و اجرای تاسیسات مکانیکی و تهویه مسدود شد.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد این تونل ۱۶ مرداد ماه امسال بازگشایی شود، افزود: با توجه به زمانبر بودن عملیات اجرایی این پروژه و با پیگیری‌های به عمل آمده ،کار انتقال برق و نصب سایر تاسیسات برقی تونل در مراحل پایانی کار قرار دارد و طی روز‌های آینده تونل بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ، مطرح کرد: برای ایجاد روشنایی استاندارد این تونل ، ۲ لاین تاسیسات روشنایی به طول پنج کیلومتر و ۴۰ دستگاه جت فن برای تهویه گاز‌های سمی و خطرناک نصب شده است.

بهادری ، مسیر اسلام آباد غرب ، حمیل و سرابله و جاده قبلی گردنه قلاجه به سمت شهرستان ایوان را به عنوان مسیر‌های جایگزین در این مدت نام برد و اظهار کرد: رانندگان با صبر و شکیبایی و با توجه به علائم هشدار دهنده ی همکاران راهداری و پلیس ، با ایمنی در این محور تردد کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.