سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند، سارق سابقه دار را شناسایی کنند افزود: متهم در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این فرد تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، ۳ عدد فلش، لاستیک، جک و تعدادی مدارک خودرو کشف و ضبط شدافزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و با تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

سرهنگ مهران فر در پایان با تاکید بر اینکه پل ارتباطی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان  است، گفت: استفاده از دزدگیر، مطمئن شدن از بسته بودن درب خودرو، بالا بودن شیشه ها، پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و غیر مطمئن و جا نگذاشتن اموال با ارزش در خودرو می‌تواند تا حدود زیادی از سرقت‌های این چنینی از خودرو جلوگیری کند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.