سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان بکار خود پایان داد

پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان برای تقدیر از مددجویان برگزیده با حضور جمعی از مسوولان و ورزشکاران سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان پس از رقابت بیش‌از ۹۵۰ مددجو در ۲۴ رشته ورزشی و مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زاهدان که با حضور مسعود معاذالهی جانشین دادستان، محمد حسین خسروی سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، مهدی جلیل فر دادیار ناظر بر زندان، مصطفی میرحسینی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان، سید مسعود طباطبایی مدیرعامل بنیاد تعاون استان، عباس شیبک قهرمان ووشوی کشور و عضو شورای شهر زاهدان، سید رضا موسوی نایب رییس هیات ورزش‌های باستانی استان، عبدالغفور نارویی رییس هیات بدنسازی استان و مرتضی پیری سرپرست زندان زاهدان برگزار شد.

در آیین اختتامیه رمضانعلی نورا هنرمند سیستان و بلوچستان و صاحب چندین رکورد گینس به اجرای برنامه پرداخت و پخش کلیپ‌های ورزشی و عملکردی، حرکات فردی نمایشی و اجرای گروه باستانی زندان از مهمترین برنامه‌های این آیین اختتامیه بود که در پایان آن با اعطای لوح، کارت هدیه و جوایز دیگر از نفرات برتر تمامی رشته‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.