سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبات نسبی در آمار تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تعداد تصادفات با توجه به آمار سال گذشته افزایش چندانی نداشته و می‌توان گفت که نسبتا به ثبات رسیده است.

سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: آمار تصادفات صرفا در فروردین ماه، به علت تردد زیادی که ناشی از بسته نشدن راه‌ها و عدم تعطیلی بود، زیاد شد، اما در ماه‌های بعد از آن، بار دیگر به ثبات رسید و نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشت.

او درباره محور‌های حادثه خیز اصفهان اضافه کرد: بیشترین تصادفات در محور‌های نجف آباد_داران و سمیرم_یاسوج اتفاق افتاده و به طور کل آمار تصادفات در غرب اصفهان بیشتر از مناطق دیگر بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: تعداد تصادفات در صحنه به ثبات تقریبی رسیده است، اما ممکن است آمار فوتی در پزشکی قانونی تفاوت داشته باشد.

زارع همچنین بی احتیاطی رانندگان را از عوامل اصلی حوادث جاده‌ای بر شمرد و افزود: بی توجهی رانندگان، بخش عمده‌ای از تصادفات جاده‌ای را موجب شده است، اما نمی‌توان مشکلات جاده‌ها را نادیده گرفت.

او در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و پایین آمدن آمار تصادفات، جلسه‌ای در استانداری همراه با شورای ترافیک تشکیل شد که در آن تصادفات رصد و تحلیل شده و سهم هر دستگاه برای حل این ایرادات مشخص شده است؛ همچنین تاکنون گام‌های خوب و موثری در راستای ایجاد جاده‌های امن برداشته شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.