سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود پرستار در پیک پنجم کرونا

رئیس نظام پرستاری استان همدان از کمبود پرستار در پیک پنجم کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی زرینی، رئیس نظام پرستاری استان همدان با اشاره به شرایط بحرانی بیمارستان‌های سراسر کشور در پیک پنجم کرونا گفت: باتوجه به شرایط موجود اعزام پرستاران داوطلب به استان‌های بحرانی کارآمد نبوده و تنها راه موجود جذب نیرو و ارتقاء انگیزه مادی و معنوی برای کادر درمان است.

او با بیان اینکه متاسفانه تاکنون پرستاران شرکتی برخلاف سایر پرستاران استان کارانه خود را دریافت نکرده‌اند افزود: پرستاران برای تداوم توان کاری و حفظ روحیه خود در چنین بحرانی نیازمند انگیزه مالی و معنوی هستند.

زرینی ادامه داد: پرداخت به موقع حقوق، پاداش و مزایایی که از چندین ماه پیش توسط مسئولان به آنان وعده داده شده، ازجمله انگیزه‌های مالی بوده که مدت هاست از پرستاران همدانی دریغ شده است.

زرینی با تاکید براینکه کمبود نیرو در بیمارستان‌های سراسر کشور تداوم پیدا کرده است گفت: تازمانی که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود بی اعتناء باشند، مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنند و کمبود نیرو با جذب پرستاران جدید جبران نشود، قطعا شاهد پیک‌های بعدی نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نظام پزشکی ، پرستار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.