سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد مقابله با کرونا ماهشهر:

وضعیت ماهشهر بحرانی است

شنبدی گفت: وضعیت ماهشهر از نظر شیوع کرونا بسیار بحرانی است و علاوه بر آمار بالای بیماران کرونایی بستری شده با کمبود تخت نیز مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شنبدی، دبیر ستاد مقابله با کرونا ماهشهر با اشاره به وضعیت کرونایی این شهرستان گفت: وضعیت شهرستان بسیار بحرانی است و علاوه بر آمار بالای بیماران کرونایی بستری شده با کمبود تخت نیز مواجه هستیم به طوری که از دو روز قبل تعداد بیماران به ۲۰۰ نفر رسیده است.

او افزود: به علت تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان، برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا، تعدادی از بیماران کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس به اهواز اعزام شدند.

شنبدی بیان داشت: هم اکنون بیست تخت دیگر هم در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی جهت بستری بیماران در حال آماده سازی و تجهیز است و طبق اطلاعیه‌ای که منتشر کردیم و با توجه به کمبود اکسیژن در بیمارستان معرفی، دستگاه اکسیژن ساز راه اندازی نشده‌ی اهدایی از طرف اداره کل بنادر و دریانوردی به بیمارستان راه زینب (س) را به بیمارستان معرفی منتقل نمودیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر در پایان از عموم شهروندان خواست تا از تردد غیر ضروری خودداری نمایند و علاوه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از دورهمی‌های خانوادگی به شدت بپرهیزند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.