سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین جام نکونام به عنوان مربی در اصفهان به دست آمد

جواد نکونام اولین جام دوران مربیگری خود را در جام حذفی فوتبال ایران و در شهر اصفهان به دست آورد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶ بعد از اتمام دوران حرفه‌ای خود و خداحافظی از فوتبال پس از وقفه‌ای کوتاه به دنیای مربیگری آمد و از هوش و استعداد خود در این بخش از فوتبال استفاه کرد و حالا پس از ۴ سال مربیگری به عنوان نفر اول توانست اولین جام دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.

نکونام اولین بار در سال ۱۳۹۶ و در تیم خونه به خونه بابل وارد دنیای سرمربیگری شد و پس از مدتی به تیم پر طرفدار نساجی مازندران در لیگ یک پیوست.

نکونام در نساجی عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست با این تیم پر سابقه فوتبال ایران پس از سال‌ها و با کسب عنوان دومی لیگ آزادگان به لیگ برتر برسد و اولین موفقیت دوران مربیگری خود را به دست آورد، موفقیتی که برای این سرمربی با جام همراه نبود.

کاپیتان سابق تیم ملی پس از یک سال موفق در نساجی و صعود این تیم به لیگ برتر در سال ۱۳۹۸ به تیم فولاد خوزستان پیوست و سرمربیگری این تیم را پذیرفت.

نکونام در سال اول مربیگری خود در فولاد عملکرد خوبی داشت و توانست با این تیم در رتبه سوم لیگ برتر قرار گیرد و برای فولادی‌ها پس از سال‌ها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اما کار بزرگ نکونام در سال سوم حضورش در فولاد به نتیجه انجامید و این فوتبالیست سابق توانست پس از ۴ سال سرمربیگری اولین جام خود را در دوران حرفه‌ای مربیگری به دست آورد، جامی که همراه با رکورد شکنی و تاریخ سازی در فوتبال ایران و خوزستان بود.

عملکرد قابل قبول نکونام در این چهار سال و کسب اولین عنوان قهرمانی این سرمربی جوان امید به درخشش یک سرمربی جوان را در فوتبال ایران نوید می‌دهد، امیدی که باید منتظر ماند و دید که آیا به ثمر می‌نشیند و یا به آسانی کم فروغ می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.