سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق عنوان کرد؛

عمل کردن رله‌های فرکانسی علت قطعی برق برخی از مناطق سیستان و بلوچستان

بندئی گفت: عمل کردن رله‌های حفاظتی و فرکانسی، موجب شد تا پست‌های فوق توزیع شندل، کهیر، جکیگور و نگور دچار قطعی‌های مکرر شود که این مشکل هم‌اینک برطرف شده است.

مریم بندئی مدیر مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: به دنبال اخطار سازمان هواشناسی و افزایش بی سابقه دما در اکثر نقاط کشور طی هفته جاری، مصرف انرژی برق در بعد از ظهر دیروز افزایش چشمگیری داشته و سبب بروز ناترازی تولید و مصرف برق در شبکه ملی شد.

وی ادامه داد: از آنجاییکه در شرایط بحرانی ذکر شده ناشی از ناترازی تولید و مصرف برق، حفظ و پایداری شبکه سراسری برق رسالت اصلی مدیریت شبکه برق کشوری است، به دنبال این وضعیت، با تنظیم رله‌های حافظتی و عملکرد این تجهیزات از بروز ناپایداری و خاموشی گسترده در شبکه سراسری جلوگیری می‌شود.

مدیر مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ضمن عذرخواهی از مردم صبور این استان گفت: هم استانی‌های گرامی ضمن پیگیری مستمر و منظم برنامه خاموشی‌های احتمالی روزانه از مجاری رسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پایداری افزایش دمای هوا در هفته جاری، به منظور پیشگیری از تکرار این شرایط، نسبت به مدیریت و رعایت الگوی مصرف همراهی و اقدام لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.