سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری:

ارزش و قدر آب باید بیش از پیش دانسته شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بازنگری در ارزش‌گذاری بهای آب در بخش‌های مختلف کشور گفت: ارزش و قدر آب باید بیش از پیش دانسته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بازنگری در ارزش‌گذاری بهای آب در بخش‌های مختلف کشور اظهار داشت: ارزش و قدر آب باید بیش از پیش دانسته شود.

او افزود: آب یک کالای باارزش است و ارزش واقعی آن را بیش از پیش بدانیم و مانع از هدررفت و مصرف نادرست آن شویم.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: بسیاری از بحران‌های اجتماعی دنیا در حوزه آب است و اگر بخواهیم در این حوزه با مشکلی مواجه نشویم باید مصرف آب در تمامی بخش‌ها از جمله الگوی کشت بخش کشاورزی به نحو مناسب‌تری مدیریت شود.

او با اشاره به وقوع خشکسالی‌های اخیر و کاهش شدید بارش‌ها در استان در سال آبی جاری ادامه داد: در برخی نقاط استان تا ۵۱ درصد کاهش بارش‌ها نیز گزارش شده است که این موضوع تامین آب را با چالش جدی مواجه می‌کند از این رو باید با مدیریت صحیح منابع موجود از بروز مشکلات در سال‌های آینده جلوگیری کرد.

او به روند اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن اشاره کرد و گفت: به جز آبگیر طرح که امنیت آن باید به طور کامل تامین شود، طرح در دیگر نقاط در حال اجرا است.

کریمی با بیان اینکه پارسال ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص داده شد، اظهار داشت: تمامی این اعتبار جذب شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.