سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از تزریق ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اکبری راد مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تزریق ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: به منظور توزیع عادلانه فرصت‌های شغلی در بین مناطق کشور، ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بین ۲۱ اداره، نمایندگی و مناطق کمیته امداد امام خمینی در سطح استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه این اعتبارات برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقشار جامعه به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هزینه می‌شود، افزود: این اعتبارات نسبت به پارسال ۲ برابر افزایش داشته و از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال آینده به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

اکبری راد با اعلام این خبر که این تسهیلات برای حمایت از اشتغال مولد از طریق بانک‌های عامل توزیع خواهد شد، تصریح کرد: پارسال سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بوده که بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی پارسال با بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان توانسته ۲ هزار و ۶۴۵ شغل در استان ایجاد کند.

او همچنین از ابلاغ ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال آینده به بهزیستی استان خبرداد و گفت: این تسهیلات بین جامعه هدف بهزیستی و به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی هزینه خواهد شد.

گفتنی است مدت بازپرداخت این تسهیلات ۷ ساله بوده و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.