سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین توئیت محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نخستین توئیت خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نخستین توییت خود را منتشر کرد.

متن این پیام توئیتری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکرم که در سنگر خدمت به مردم عزیز فرصت و مجالی فراهم شد تا با صمیمیت و بی پیرایه و بی واسطه بگویم و با صراحت بشنوم از شما مردان و زنان تاریخ ساز کشورم که افتخار سرزمین ایران اسلامی هستید.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ک
۲۰:۴۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
امیدوارم مسئولان ارجمند که در دولت مردمی آقای رئیسی مشغول بکار می شوند با سخنان تخریبی و مغرضانه نا آگاهان و نفوذی ها دلسرد نشوند و به مسیر حق طلبانه خود ادامه دهند زخم زبانهای نابجا وکینه توزانه شان را که نشان از پستی منش و فرومایگی آنها دارد به هیچ انگارند احسنت به آقای مخبر با بیانی کوتاه اما پر مغز و محتوا قدم نخست را برداشت باشد که خداوند همواره کمکتان کند و دعای مردم پاک و مخلص بدرقه راهتان باشد .
ف
۱۳:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام خواهشا یه نفر توضیح بده چرا مسئولین از پیام رسان هایی که فیلترند استفاده می کنند؟ اگر خوبه چرا پس فیلتر؟ اگر بده چرا مسئولان راحت و آشکار استفاده دارند؟ آخرش این کار مثلا تبلیغ توییتر یا فیلتر شکن هست؟ که در این صورت قانون شکنی رو یاد مردم میده؛
اگر معنی دیگری داره بفرمایند مسئولین لطفا ما بفهمیم چه خبره!! از دولت جدید انتظار نداشتم بدون حل مسئله فضای مجازی اینکار رو بکنند.
یا از مردمی که باید هر چه براشون ممنوع اعلام شده خودتو منع کنی یا از غیر مردمی...!!
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
در سنگر خدمت به مردم خوب اومدی جیب مردم نزنید خدمت کردن بماند لطفاااااااااااااااااااااا