سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۳۰ پرونده برای تالارهای متخلف در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ پرونده در دو روز گذشته برای تالارهای متخلف در استان که دستورالعمل‌های مصوب بهداشتی را رعایت نکرده بودند تشکیل و به مراجع قضایی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استان در وضعیت هشدار قرار دارد و تمامی ۱۰ شهرستان در استان به دلیل شیوع بیماری کرونا رنگ قرمز به خود گرفته است.

او افزود: بعضی از شهرستان‌ها در استان در وضعیت قرمز تیره قرار دارد.

جزایری اضافه کرد: در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان میزان موارد ابتلا به کرونا نسبت به بقیه شهرستان‌ها بالا است و به همین علت در شرایط رنگ بندی قرمز تیره قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: وضعیت رنگ بندی قرمز تیره به معنای قرارگیری شهرستان‌ها در بالاترین سطح هشدار است و محدودیت‌ها بیش از پیش باید در شهرستان مربوطه اعمال شود.

جزایری گفت: در چهل و ششمین نشست ستاد مقابله با کرونا در استان مصوب شد، که محدودیت‌های کرونایی در استان با جدیت تمام پیگیری و اعمال شود.

او افزود: ۱۱ تیم تخصصی، ۱۴ تیم مشترک با همکاری ادارات در استان تشکیل شد و از زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تاکنون، ۵۵۰ بازدید نظارتی از اصناف انجام و ۱۲۰ اخطار برای صنوف متخلف صادر شده است.

جزایری اضافه کرد: ۳۰ پرونده در دو روز گذشته برای تالارهای متخلف که دستورالعمل‌های مصوب بهداشتی را رعایت نکرده بودند تشکیل و به مراجع قضایی ابلاغ شد.

او ادامه داد: ۱۵ امکنه در ۷ گروه شغلی در استان پلمب شد چرا که فعالیت این اماکن در شرایط قرمز کرونایی ممنوع بود.

جزایری گفت: نظارت از روند دستورالعمل‌های بهداشتی در استان توسط کارشناسان مربوطه همچنان ادامه دارد و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.