سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بانک مرکزی:

٢١٠ هزار کارمند بانکی تا پایان هفته واکسینه می‌شوند

کمیجانی گفت: بیش از ٢١٠ هزار کارمند شبکه بانکی در سایت‌های واکسیناسیون شبکه بانکی واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر کمیجانی، رئیس بانک مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون کارمندان شبکه بانکی کشور در بانک رفاه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: با همکاری بیمارستان بانک ملی در این مرکز خدمات واکسیناسیون به کارمندان شبکه بانکی ارائه می‌شود و واکسیناسیون این کارمندان با دستور وزیر بهداشت از هفته گذشته آغاز شده است.

کمیجانی ادامه داد: همکاران بانکی در گزند ابتلا به ویروس کرونا هستند چرا که در تمام طول مدت کرونا در حال خدمت رسانی به مردم قرار دارند و دوشادوش مدافعان سلامت در ارائه خدمات بانکی فعال بودند. در طول این مدت بیش از ٣۵ هزار نفر از کارمندان شبکه بانکی به کرونا مبتلا شدند و ٢۶٠ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس بانک مرکزی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا گروه‌های آسیب پذیر را شناسایی کردند و در اولویت واکسیناسیون قرار دارند. در اکثر استان‌ها کار واکسیناسیون به اتمام رسیده است البته ۶٠ تا ٧٠ درصد کارمندان شبکه بانکی در پایتخت هستند که واکسیناسیون آنها تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

او تصریح کرد: بیش از ٢١٠ هزار کارمند شبکه بانکی در سایت‌های واکسیناسیون واکسینه می‌شوند. تاکنون ١٧ سایت در تهران برای واکسیناسیون ٧٠ درصد کارمندان شبکه بانکی کشور درنظر گرفته شده است.

۵٠ درصد کارمندان بانک رفاه کارگران به کرونا مبتلا شدند

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور در اکثر بیمارستان ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی شعبه دارد .

رئیس بانک رفاه کارگران ادامه داد:۵٠ درصد کارمندان بانک رفاه کارگران به کرونا مبتلا شدند و ١٨ نفر جان خود را از دست دادند و خوشبختانه با همکاری وزارت بهداشت و بیمارستان بانک ملی واکسیناسیون کارمندان بانک آغاز شده است و با واکسیناسیون شبکه بانکی به دلیل مراجعان بالا گردش ویروس کاهش پیدا خواهد کرد.

در مرکز واکسیناسیون بانک رفاه روزانه ٧٠٠ نفر واکسینه می شوند 

وی افزود: در مرکز واکسیناسیون بانک رفاه روزانه ٧٠٠ نفر واکسینه می شوند و در بانک رفاه ٢ مرکز برای واکسیناسیون داریم در مجموع واکسیناسیون کارمندان شبکه بانکی در ١٧ سایت واکسیناسیون واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: کارمندان شبکه بانکی در سامانه ثبت نام می‌کنند و پیامک ارسال می شود و کارمندان در موعد مقرر به مرکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند و واکسینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.