سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز:

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز تکمیل است

قنبران گفت: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز از وجود بیماران کرونایی پر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قنبران رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام اهواز از وجود بیماران کرونایی پر شده که این موضوع بسیار نگران کننده است.

او افزود: از خردادماه امسال ظرفیت تخت‌های مراقبت ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز از ۴۸ تخت به ۸۴ تخت افزایش یافته است، اما با خیز جدید ویروس کرونا، باز هم شاهد پر شدن تخت‌های ICU در این بیمارستان هستیم.

قنبران بیان داشت: با توجه به نیاز خوزستان و همچنین شهر اهواز به تخت مراقبت‌های ویژه، احداث بخش مگا ICU بیمارستان امام (ره) اهواز، در قالب بخش‌های یک و ۲ با ۳۶ تخت، در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۷۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز تصریح کرد: با توجه به خیز اخیر کرونا، از هفته قبل بیمارستان امام (ره) اهواز وارد چرخه کرونا شد و در حال حاضر ۵ بخش بستری این بیمارستان شامل بخش‌های پوست، گوش، حلق و بینی، فک و صورت، عفونی و ریه که در مجموع با ۱۲۵ تخت بستری و همچنین مگا ICU این بیمارستان با ۳۶ تخت مراقبت‌های ویژه به بیماران اختصاص یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز با تمام توان در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی بوده، ادامه داد: حداکثر تلاش خود را می‌کنیم که بهترین خدمات درمانی را ارائه دهیم، اما مراقبت از بیماران کرونایی، پرسنل بیمارستان را خسته کرده است و از مردم درخواست داریم نکات بهداشتی را رعایت کرده و از دید و بازدید‌های خانوادگی خودداری کنند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.