سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فوتسال سپاهان اصفهان بازیکن جدید گرفت

تیم فوتسال سپاهان اصفهان برای تقویت خود در مسابقات لیگ برتر، امروز موفق شد فیروز فخری دروازه بان فصل گذشته اهورا را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سپاهان اصفهان بعد از این که موفق شد امتیاز اهورای بهبهان را خریداری کند، هفته گذشته به دلیل تاخیر در انتقال امتیاز این تیم از بهبهان به اصفهان نتوانست در هفته اول مسابقات لیگ برتر شرکت کند. حال این تیم مشکلی برای حضور در هفته دوم ندارد و می‌تواند در بازی‌ها حاضر شود.

تیم فوتسال سپاهان اصفهان برای تقویت خود در رقابت‌های لیگ برتر امروز موفق شد فیروز فخری، دروازه بان فصل گذشته اهورای بهبهان را به خدمت بگیرد. این دروازه بان فصل گذشته عملکرد خوبی در اهورا داشت و این بار می‌خواهد شانس خود را در سپاهان اصفهان امتحان کند. قرارداد فخری با تیم فوتسال سپاهان اصفهان برای یک فصل است.


بیشتر بخوانید


هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه شروع می‌شود و در این هفته تیم فوتسال سپاهان اصفهان باید به مصاف راگای تهران برود. این بازی به میزبانی سپاهان و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.