سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین:

روند واکسیناسیون در قزوین باید شتاب بیشتری بگیرد

منوچهر حبیبی گفت: تمام شهرستان‌های استان قزوین قرمز است و باید روند تزریق واکسن در استان شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: واکسیناسیون ۷۰ درصد جامعه از اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا است که برای رسیدن به این هدف باید، روند تزریق واکسن در استان شتاب بیشتری بگیرد.

حبیبی افزود: تمام شهرستان‌های استان قرمز است و باید مصوبه‌های ستاد کرونا با یک آرایش جدید و جدی اجرایی شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اضافه کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند راهکار‌های خود را برای پیشگیری از کرونا و سیر صعودی آن تا ظهر روز یکشنبه ۱۷ مردادماه به دفتر پدافند غیر عامل استانداری قزوین ارائه دهند.

او با بیان اینکه مهار کرونا چاره‌ای جز قطع زنجیره انتقال ندارد، تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان‌های استان محدود است و باید هرچه زودتر برای قطع زنجیره انتقال تلاش کنیم.

حبیبی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی و سفیران سلامت باید همچون سابق در حوزه‌های پیشگیری، درمان و واکسیناسیون با جدیت بیشتری اجرا شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: ضمن تشکر از همکاری و همیاری خبرنگاران استان با ستاد کرونا، دید و بازدید مدیران دستگاه‌های دولتی با دفاتر روزنامه و خبرگزاری‌ها جهت حفاظت و صیانت از سلامتی خبرنگاران ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.