سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۴۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان انجام شد

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲۴۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در نقاط شهری و روستایی کردستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری  مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: تاکنون در مجموع ۱۱ هزار و ۶۸۳ کیلومتر شبکه گاز در بخش شهری و روستایی استان اجرا شده است.

فعله گری با بیان اینکه امسال به طور متوسط روزانه بیش از ۲ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است، افزود: در فرودین ماه ۲۰ کیلومتر، اردیبهشت ماه ۶۶ کیلومتر، خرداد ماه ۶۴ کیلومتر و در تیرماه ۸۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در کردستان انجام گرفته است.

او  یادآور شد: وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان با جا‌های دیگر کشور متفاوت بوده و تداوم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه تن‌ها متوقف نشده بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی این استان به ۹۶ درصد رسید و اکنون جزو استان‌های سبز از لحاظ شاخص گازرسانی به روستا‌ها است.

فعله گری با بیان اینکه استان سبز به استان‌های دارای ضریب نفوذ گاز طبیعی ۹۵ درصد به بالا در گازرسانی به مناطق روستایی گفته می‌شود، اظهار داشت: اکنون ۶ شهرستان استان کردستان از این لحاظ مناطق سبز محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در شهرستان بانه بیش از ۹۵ درصد، دهگلان ۱۰۰ درصد، دیواندره بیش از ۹۵ درصد، قروه ۱۰۰ درصد و شهرستان‌های کامیاران و سروآباد ۹۸ درصد است.

اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۶ درصد جمعیت روستایی و ۵۶۲ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گاز طبیعی ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.