سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۷۷ درصدی قربانیان کرونا در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۷۷ درصدی مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در استان طی روز‌های اخیر و بحرانی بودن شرایط خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در خوزستان طی روز‌های اخیر گفت: طی روز‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر کرونایی‌ها در استان در مقایسه با هفته قبل هستیم.

او با بیان اینکه آمار ابتلا به این ویروس ۷۰ درصد، موارد بستری در بیمارستان‌ها ۶۰ درصد و فوت ناشی از آن ۷۷ درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: هم اکنون ۱۷ شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند و بیش از یک هزار و ۹۰۰ بیمار کرونایی در ۴۰ بیمارستان استان بستری هستند.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه طی روز‌های اخیر با هجوم بی سابقه بیماران به مراکز درمانی مواجه شده ایم که در مقایسه با پیک‌های قبلی کرونا بدحال‌تر هستند و نشان دهنده خطرناک‌تر بودن پیک جدید با عنوان دلتا کرونا است، بیان داشت: از همه هم استانی‌ها خواهشمندیم به مدت ۲ هفته با ماندن در خانه، خودداری از تردد‌های غیرضروری، پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و مراسم فاتحه خوانی و عروسی به عبور از این موج مرگبار کمک کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.