سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت برق کردستان در جشنواره ارزیابی کشوری ۳ مقام به دست آورد

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان سه مقام کشوری را در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان روز شنبه در این رابطه اظهار داشت: پس از دریافت چهار تندیس و لوح ویژه توسط شرکت توزیع برق کردستان از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر، اینک پس از اعلام رأی نهایی داوران، روابط عمومی این شرکت توانست در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و برق کشور برای اولین بار، ۳ مقام کشوری را هم زمان کسب کند.

لهونیان افزود: روابط عمومی این شرکت در حوزه  فضای مجازی و تولید محتوا  رتبه اول کشوری و در حوزه  مدیریت و برنامه ریزی  به مقام سوم کشوری دست یافت و در حوزه خلاقیت و نوآوری  عنوان شایسته تقدیر را از سوی وزارت نیرو کسب کرد.

او بیان کرد: این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران شرکت و البته تلاش، برنامه‌ریزی و همت والای حوزه روابط عمومی این شرکت است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به نقش مهم و اساسی روابط عمومی در هر سازمان اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها نقش ویژه و مهمی در تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها ایفا می‌کنند، حیطه و تأثیر فعالیت آنان در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست.

لهونیان افزود: فعالیت روابط عمومی‌ها چندان ملموس نیست، اما همواره می‌توانند تأثیرات گسترده‌ای در سطح سازمان‌ها و شرکت‌ها از خود برجا بگذارند.

او ادامه داد: از وظایف مهم روابط عمومی می‌توان به جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و مخاطبان و ارائه خدمات بهتر و در نهایت ارائه چهره واقعی و شفاف هر شرکت و یا سازمان به مخاطبانشان، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: این وظایف، در قالب مجموعه‌ای از فعالیت‌های ارتباطی صورت می‌گیرد که تحت عناوین ارتباط با رسانه‌ها و سازمان‌ها و ارتباط مردمی، پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی و امور فرهنگی می‌توان از آن‌ها یاد شود و به طور قطع کسب این عناوین و مقام ها، سطح انتظارات و توقعات شرکت را از مجموعه روابط عمومی، در آینده بیشتر خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان توانست تعداد ۲۳ اثر قوی را در بخش‌های مختلف فضای مجازی و تولید محتوا، مدیریت و برنامه ریزی، خلاقیت و نوآوری، جشنواره و نمایشگاه و فرهنگسازی و آموزش همگانی، انتشارات و مستندات، جهت ارزیابی داوران جشنواره به وزارت نیرو ارائه کند.

روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان در سال گذشته نیز توانست، مقام دوم را در بین صنایع آب و برق کشور در حوزه  جشنواره و نمایشگاه کسب کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.