سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر و شهروندی

دوره توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر و شهروندی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری نمایندگی خراسان رضوی این اندیشکده، کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، دانشگاه علامه طباطبایی و شهرداری مشهد، به منظور توانمند سازی و استعدادیابی علاقه‌مندان به مباحث حقوق بشر و شهروندی دوره «توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر و شهروندی» را با هدف ارائه یک الگوی جدید و خلاقانه برای دوره‌های علمی توانمند ساز و ایجاد زمینه‌ها و بستر‌های مناسب برای نقش‌آفرینی فراگیران برگزیده در سطوح علمی و عملی، برگزار می‌کند.

این دوره نوین طی سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله ابتدایی آن با تأکید بر ارائه آموزش‌های فشرده اولیه به مخاطبان در محور‌های اصلی حقوق بشر و شهروندی، فراهم کردن محتوا و فرصت لازم جهت استعدادیابی و گزینش علاقه‌مندان و تقویت روحیه فعالیت تیمی و گروهی در تاریخ ۱۳ مرداد لغایت ۴ شهریور به صورت مجازی با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برگزیدگان این دوره توانمندساز حسب حیطه تخصصی خود، جهت جذب و نقش آفرینی به مراکز معتبر علمی و اجرایی معرفی خواهند شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۳۰۳۸۰۶۲۱۷ تماس حاصل نموده و یا به شناسه hcright_keramat@ در پیام رسان‌های داخلی، تلگرام و اینستاگرام مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.