سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی مردانی: داوران به درستی کاراته کای عربستانی را بازنده اعلام کردند

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته در خصوص مسابقات کاراته کا‌های کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علی مردانی، عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات کاراته کاهای کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: حمیده عباسعلی بانوی کاراته کای کشورمان مسابقه اولش را با برد شروع کرد، اما در مقابل کاراته کای سوئیسی نتوانست به خوبی از توانایی هایش استفاده کند و فکر می‌کنم آسیب دیدگی او از ناحیه زانو نیز مزید بر علت شد تا در این مسابقه شکست بخورد. او ۲ مسابقه بعدی خود را با یک برد و باخت پشت سر گذاشت و در نهایت نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

او ادامه داد: سجاد گنج زاده مسابقه اولش را به خوبی شروع کرد و همه حریفانش را به خوبی آنالیز کرده بود و فقط با کاراته کای عربستانی مساوی کرد و او توانست به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود کرد. گنج زاده همچنین به خوبی کاراته کای ترکیه‌ای را شکست داد و به فینال رسید. 

عضو اسبق شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته بیان کرد: دیدار فینال گنج زاده و طارق حمدی کاراته کای عربستانی به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه حمدی یک ضربه کنترل نشده را به صورت گنج زاده کوبید و این ضربه از نظر مقرارت داوری خطا محسوب می‌شود. تمامی ضربات در کاراته باید کنترل شده باشد، مخصوصا ضرباتی که به صورت دورانی زده می‌شود و داوران نیز به درستی این ضربه را خطا تشخیص دادند و کاراته کای عربستانی را به دلیل خطا و ضربه بیش از حد بازنده اعلام کردند و در نهایت گنج زاده توانست مدال طلای المپیک را برای کشورمان به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بانوان المپیکی را هم در یابید ؛ از جان مایه گذاشتند.
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
مردانه مبارزه کردند