سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین روز کاری نماینده ولی فقیه در استان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نخستین روز کاری خود از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بازدید و بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کادر درمان در این دوسال سخت کرونایی گفت: باید با تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز فراگیری و تسریع در روند واکسیناسیون از این وضعیت بحرانی به سلامت عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان پیشگیری را بهترین راهکار برای مصونیت از کرونااعلام کرد و افزود: با توجه به فرا رسیده ماه محرم و در این شرایط پر خطر کرونایی ، بر پایی مجالس عزاداری باید تحت کنترل، با تعداد محدود و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین از مرکز واکسیناسیون درسمنان بازدید و در جریان چگونگی تزریق واکسن قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم دراین بازدید گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ارائه کرد و گفت: تا کنون بیش از ۹۰ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف و واجدان شرایط تزریق شده است.

دکتر نوید دانایی از اجرای طرح شهید ناظری پور به منظور تسریع در روند واکسیناسیون خبرداد و گفت: در این طرح که از امروز در سمنان و دامغان آغاز شده است بیش از صد نفر از دانشجویان پزشکی و پرستاری به مجموعه کادر تزریق واکسن پیوسته اند و با این کار جهادی زمینه تزریق روزانه چهارهزار دوز واکسن فراهم شده است.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.