سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور سرزده امام جمعه کرج در بیمارستان امام خمینی؛

دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت بیمارستان امام خمینی را برعهده گرفت

پس از پیگیری های متعدد نماینده ولی فقیه در البرز طى یک سال گذشته، وی امروز برای تسریع پاسخگویی مسئولان استان وارد بیمارستان امام خمینی کرج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امام جمعه کرج پیشتر در خطبه های مکتوب شهریورماه ۱۳۹۹ گفته بود: تأسف می‌خورم برای کارهایی که در استان باید انجام شود تا مردم در رفاه و آسایش باشند اما به خاطر سیاسی فکر کردن و فعالیت برای ماندن در پست و مقام، اهمیتی داده نمی‌شود و مدت‌ها طول می‌کشد که همه‌اش نشانه ضعف مدیریتی‌ است.

او افزود: بعضی از مسائل را باید به‌سرعت انجام داد گاهی عرض کرده‌ایم اگر در مورد موضوعی توان ندارید رسماً اعلام کنید، تا با مشارکت مردم به‌سرعت آن کار را حل کنیم. واقعاً بیمارستان امام خمینی (ره) شاخص خوبی برای نمره دادن به توان اجرائی مدیران استان است که هنوز به سامان نرسیده.

مالکیت بیمارستان امام خمینی کرج با خلع ید مالک خصوصی آن توسط دستگاه قضایی به ۲ دستگاهی دولتی واگذار گردیده است.

پس از این جلسه، مقرر شد بیمارستان امام خمینی(ره) از امروز به طور موقت فعال شود و بیماران مبتلا به کرونا در آن بستری شوند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت این بیمارستان را فعلا به عهده بگیرد تا پس از ایام شیوع کرونا، بنیاد شهید و سازمان همیاری شهرداری های استان، درباره مسائل حقوقی و مالی این بیمارستان به توافق برسند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.