سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: امیدوارم بازیکنانم با تمام توان در فینال بازی کنند/ استقلال همیشه تیم بزرگی بوده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار با استقلال در فینال جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: می‌دانیم با تیم پرمهره‌ای بازی داریم. استقلال تیم قابل احترامی است و  سعی می‌کند فوتبال را از زمین خود شروع کند.

او افزود: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و هر سال برای قهرمانی می‌جنگد. این موضوع، کمی شرایط را سخت می‌کند. تیم ما هم نشان داده در دیدار‌هایی که در اندازه خودمان ظاهر شدیم و بازیکنان بهترین عملکرد را داشتند، توانسته‌ایم هر تیمی را شکست دهیم.

نکونام ادامه داد: از صعود به فینال جام حذفی خوشحال هستم زیرا نشان دادیم فوتبال فقط هزینه و داشتن بازیکنان سطح بالا نیست.

او خاطرنشان کرد: نکته‌ای که برای تیم من خیلی مهم است و به بازیکنانم تاکید می‌کنم، این است که باید با تمام تمرکز و تمام توان مقابل استقلال قرار گیرند تا بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی فولاد در مورد داوری فینال جام حذفی گفت: صحبت خاصی نیست. بیژن حیدری از داوران خوب و باتجربه ما است که قضاوت‌هایش هم مشخص است. هرچند پیش از این بازی، صحبت‌هایی در مورد دیدار قبلی استقلال صورت گرفته، اما توجهی به این موضوع نداریم و تمام تمرکزمان روی این رقابت است. قطعا فردا داور سعی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد.

او افزود: هر ۲ تیم قطعا توقع دارند نتیجه این دیدار در زمین مشخص شود. با توجه به شناختی که از حیدری و کمک‌هایش داریم، می‌دانیم رقابت بی‌نقصی در انتظار هر ۲ تیم است.

نکونام در ارتباط با عملکرد دوران مربیگری خود و سابقه صعود به فینال جام حذفی با تیم خونه به خونه بابل گفت: در جام حذفی با تیم خونه به خونه هم به فینال رسیدم که البته در آن دیدار کنار تیم نبودم. در جام حذفی شما یک بازی دارید، باید تمرکزتان را روی آن بگذارید و برنامه ریزی کنید تا به موفقیت برسید.در فوتبال باید هدفگذاری داشته باشید، اما به این معنی نیست که قطعا به آن می‌رسید. رسیدن به هدف به خیلی از مسائل بستگی دارد. همه تیم‌ها و بازیکنان زحمت می‌کشند و در نهایت کسی که تلاش بیشتری کند، به موفقیت می‌رسد.

او ادامه داد: به عنوان مثال، در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که هر سال برای قهرمانی و سهمیه برنامه ریزی می‌کنند، اما شاید همه آن‌ها نتوانند به آن دست پیدا کنند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس هرسال مدعی این جام هستند، اما در نهایت یک تیم به آن می‌رسد. ما برنامه ریزی داریم و سعی می‌کنیم با بهترین عملکردمان به آن برسیم. اینکه اتفاقات فوتبال چه چیزی را برای ما رقم می‌زند، از جذابیت‌های فوتبال است.

نکونام گفت: امیدوارم فردا شاهد فوتبالی زیبا از هر دو تیم باشیم. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و طبق خواسته‌هایی که از آن‌ها داریم، بازی خوبی را ارائه دهند تا به موفقیت برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.