سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلایی که مرد جوان بر سر سارق کیف زنانه آورد

مرد جوان پس از آنکه توسط زن خود در جریان سرقت یک کیف زنانه قرار گرفت، واکنشی سریع نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارقی که در یک خیابان خلوت به یک زن حمله ور شده و کیف او را ربوده بود هرگز تصور نمی‌کرد با عکس العمل سریع یک مرد جوان گرفتار شود. «بارن براون سون» پس از آنکه در جریان قاپیده شدن کیف زنانه قرار گرفت بلافاصله سارق را تعقیب کرد و موفق به بازپس گیری کیف شد.

براون سون ۳۶ ساله پس از به دام انداختن سارق چند ضربه به وی وارد کرد و توانست این کیف را از سارق پس بگیرد. این اتفاق بعدازظهر روز یکشنبه و در منطقه فارنهام واقع در شهرستان ساری انگلیس رخ داد. براون سون در حال رانندگی در این منطقه بود که توسط همسرش در جریان یک کیف قاپی قرار گرفت. او بلافاصله اقدام به جستجو در خیابان کرد و سارقی را که کلاه بر سر داشت و یک کیف زنانه در دستش بود پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


او گفت با دیدن این سارق در حالی که فکر می‌کرد خود سارق باشد به او حمله ور شد. در تصاویری که در فضای مجازی به ویژه تیک تاک منتشر شده لحظات درگیری این مرد جوان با سارق را نشان می‌دهد. در این تصاویر براون سون در مقابل یک رستوران و در جدال با سارق دیده می‌شود.

در یکی از این تصاویر براون سون در حالی که هنوز عینک به چشم دارد با بازپس گرفتن کیف به سمت همسرش حرکت می‌کند. این زوج سپس در خیابان شروع به جستجو کردند تا کیف را به صاحبش برگردانند. هنوز مشخص نیست آیا پلیس در جریان این حادثه قرار گرفته یا تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.