سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات هندبال اصفهان:

یک سالن اختصاصی هندبال برای اصفهان کافی نیست

رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: وجود تنها یک سالن اختصاصیِ رشته هندبال در استان اصفهان کافی نیست و می‌طلبد که حداقل یک ورزشگاه دیگر برای مسابقات و تمرینات داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید حسن افتخاری رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: اکنون سالن هندبال شهید سجادی اصفهان (واقع در خیابان باغ گلدسته) تنها مکان تمرینات و مسابقات هندبال  است و با توجه به حجم علاقه مندان، مسابقات و تمرینات افزایش ورزشگاه‌ها ضروری است.

او با بیان اینکه پیشنهاد استفاده از ورزشگاه شهید نصر (واقع در خیابان بزرگمهر) برای رشته هندبال به اداره کل ورزش و جوانان استان داده شده است تصریح کرد: بهره گیری از این سالن می‌تواند کمک حال هندبال و بهبود وضعیت تمرینات و رقابت‌ها باشد با وجود اینکه در حال حاضر سه تیم لیگ برتری و حدود ۱۰ تیم در لیگ‌های دیگر و سنین مختلف داریم و آن‌ها به سالن نیاز دارند.

رییس هیات هندبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: قرار است کنفدراسیون آسیا کفپوش جدید این رشته را به اصفهان اهدا کند و این کفپوش می‌تواند برای سالن مذکور مورد استفاده قرار گیرد.

او اضافه کرد: البته در صورت موافقت اداره کل برای استفاده از سالن شهید نصر باید برخی کار‌های زیرساختی و افزایش وسایل و تجهیزات مورد نیاز انجام شود تا بتوان از یک مجموعه مناسب هندبال برخوردار بود.

افتخاری با بیان اینکه بخشی از بهسازی و تجهیز سالن هندبال شهید سجادی اصفهان انجام شد اظهارکرد: ادامه مرمت این ورزشگاه نیازمند تخصیص اعتبارات است.

او گفت: کار‌هایی مانند تعویض پارکت، رنگ آمیزی و برخی تعمیرات انجام شده است و بدون شک حفظ این ورزشگاه به عنوان کانون اصلی رشته هندبال در استان و کشور در پیشرفت ورزشکاران و تیم‌ها موثر خواهد بود.

حدود سه هزار نفر در استان اصفهان در رشته ورزشی هندبال فعالیت دارند.

دستکم ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.