سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حاجی‌زاده:

به هرگونه حمله دشمن پاسخ سختی خواهیم داد

سردار سرتیپ حاجی‌زاده در واکنش به تهدید‌ات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به هرگونه تهدید دشمنان، سخت و کوبنده خواهد بود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تلویزیونی، به تهدید‌ات رژیم صهیونیستی پس از هدف‌گیری یک کشتی اسرائیلی با پهپاد‌های ناشناس در منطقه دریای عمان واکنش نشان داد.

وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمنان، امتحان خودش را پس داده است و نیازی به آزمایش مجدد ندارد، اظهار داشت: با این حال، دشمنان در صورت تمایل می‌توانند دوباره توانمندی ایران را در پاسخ به تهدیدات آزمایش کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن اگر جسارت کند و تصمیم بر آزمایش کردن ما داشته باشد، می‌داند با چه پاسخی روبه‌رو خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هم قدرت دارد و هم اراده بکارگیری قدرتش را در برابر دشمنان دارد، تأکید کرد: در صورت هرگونه اشتباه دشمنان، به‌طور حتم پاسخ سختی خواهیم داد و آن‌ها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
دولت مردمی و بی نهایت کاری جناب آقای رئیسی
۲۳:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
سردار حاجی زاده رفتن انسان به ماه توسط ناسا به تعویق افتاد ناسا اعلام کرد که چالش هایی پیش روی این سازمان وجود دارد که باعث بروز تاخیرهایی شده و همین تاخیرها برنامه این آژانس برای حضور انسان در ماه را به تعویق انداخته است.
دولت مردمی و بی نهایت کاری جناب آقای رئیسی
۲۱:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
سردار حاجیزاده با روی کار اومدن دولت اقای رئیسی نیروی هوافضای سپاه باید نسبت به دوره اقای حسن روحانی در صنعت فضایی و موشکی بی نهایت بی نهایت.....برابر پیشرفت چشمگیری کند
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خدا قوت به تمامی نیروهای مدافع کشور. خدا پشت و پناهتان باشد.