سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۱۰ هزار لیتر سموم کشاورزی غیرمجاز در مهاباد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار لیتر سموم کشاورزی غیرمجاز از متخلفان در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از ابتدای امسال ۱۱۰ هزار و ۱۲۰ لیتر انواع کود و سموم کشاورزی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

توحیدی افزود: همچنین در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سردشت به مهاباد  ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت سفید قاچاق  از یک دستگاه کامیون تانکر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: در این راستا ۲ متهم سموم شیمیایی قاچاق و یک نفر در ارتباط با کشف سوخت قاچاق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه این گونه سموم کشاورزی غیر مجاز بوده از کشاورزان درخواست می‌شود تا اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند.

او همچنین از مردم خواست هرگونه فعالیت در زمینه تهیه، تولید و توزیع نهاده‌های شیمیایی به صورت غیرمجاز را به جهاد کشاورزی و یا مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.