سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز موقت بستری شدگان کرونایی در برازجان شبانه‌روزی می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مرکز موقت بستری بیماران کرونایی که در حسینیه اعظم برازجان راه اندازی شده است، شبانه‌روزی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: با توجه به افزایش بیماران بستری و سرپایی، و پر شدن ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان شهید گنجی برازجان، ستاد مقابله با کرونای شهرستان  تصمیم گرفت مرکز موقت بستری بیماران کووید ۱۹ را در حسینیه اعظم با توجه به وسعت و امکان دسترسی آسان‌تر راه‌اندازی کند.

او ادامه داد: هم‌اکنون در مرکز موقت بیماران سرپایی ۴۵ تخت بستری ویژه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا وجود دارد که کامل تجهیز شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در زمان حاضر  این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۰ فعال است و در روز‌های آینده شبانه‌روزی خواهد شد.

خویش‌دوست گفت: ابتدا بیماران در بیمارستان شهید گنجی پذیرش می‌شوند و پس از تشکیل پرونده و انجام مقدمات و امور درمانی –تشخیصی، به تشخیص کادر پزشکی، در صورت برخوردار بودن از شرایط مناسب، دستور انتقال به مرکز موقت بستری بیماران کرونایی حسینیه اعظم صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید


او از مردم خواست مانند چند ماه گذشته همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از دورهمی‌ها و شرکت در مراسم تجمعی مانند عروسی و تشییع پرهیز کنند تا شاهد روند نزولی این بیماری در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.