سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودوکاران نابینای ایران آماده حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو

محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری ۲ ملی پوش جودوکار نابینای کشورمان، این روز‌ها خود را برای شرکت در مسابقات پارالمپیک آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان برای شرکت در مسابقات پارالمپیک توکیو این روز‌ها تمرینات خود را به شکل منظمی برگزار می‌کند. محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری ۲ ملی پوش پاراجودی کشورمان هستند که شهریورماه در مسابقات پارالمپیک باید روی تاتامی بروند.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان خرداد ماه در مسابقات جهانی پاراجودو که به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار شد، شرکت کرد و در آنجا موفق شدند علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی، ۲ سهمیه پارالمپیک را هم توسط محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری به دست آورند.

محمدرضا خیرالله زاده در مسابقات جهانی باکو و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم این رقابت‌ها موفق شد، با ضربه فنی حریفان خود از کشور‌های برزیل و ترکیه به فینال راه پیدا کند. او در مسابقه پایانی برابر حریفی از ازبکستان قرار گرفت و با وجود شکست برابر این حریف، اما توانست جواز حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو را به دست آورد.


بیشتر بخوانید


همچنین وحید نوری دیگر ملی پوش پاراجودوی کشورمان که در وزن ۹۰ کیلوگرم مسابقه می‌دهد، در بازی‌های جهانی باکو موفق شد با ضربه فنی حریفان خود از کشور‌های گرجستان، قزاقستان و ازبکستان را شکست داده و ضمن صعود به دیدار نهایی توانست جواز صعود به مسابقات پارالمپیک توکیو را کسب کند. نوری در بازی فینال برابر حریف خود از کشور اوکراین تن به شکست داد و به مدال نقره رسید.

بدین ترتیب محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری قرار است شهریور ماه در مسابقات پارالمپیک توکیو شرکت کنند و باید منتظر ماند و دید این ۲ ملی پوش کشورمان در آن بازی‌ها چه نتایجی را می‌توانند کسب کنند. هدایت تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان بر عهده محمدرضا حاج یوسف زاده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
پس خجسته چی شد ؟