سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد پدیده جوی غالب در خراسان رضوی است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید پدیده غالب در نواحی مختلف خراسان رضوی تا روز‌های میانی هفته کنونی پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در مناطق بادخیز به ویژه جنوب شرق استان خراسان رضوی، گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

او با بیان این که در این مدت تغییرات دمایی خراسان رضوی قابل ملاحظه نیست افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و امشب نیز به ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و تا آخر هفته هم حداکثر به ۳۸ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از عصر روز سه‌شنبه یک تا ۲ درجه دمای هوا در مشهد کاهش خواهد یافت و به نسبت خنک‌تر خواهد شد.

اثمری بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.