سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاقچی سوخت در ایرانشهر نقره داغ شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی سيستان وبلوچستان گفت: راننده کامیون حامل سوخت قاچاق در تعزیرات حکومتی ایرانشهر به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد .

حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:مأمورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در حین گشت زنی و انجام مأموریت های محوله در حوزه پل سرباز به یک دستگاه خودروی کامیون تانکر دار مشکوک شده که با دستور ایست خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود : هوشیاری مأمورین پلیس آگاهی باعث شد در بازرسی بعمل آمده از خودرو مقدار ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به طور ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شود.

میرزایی بیان داشت : در همین راستا خودرو توقیف و راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده جهت بازجویی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : عاملین قاچاق سوخت این را بدانند که تعزیرات حکومتی در برخورد با این متخلفین بدون هیچ اغماضی تصمیم خواهد گرفت ، سوداگران سوخت مطمعن باشند که قانون با آنها برخوردی جدی خواهد داشت .

حیدر میرزایی در ادامه خاطرنشان شد : رئیس شعبه صالح به پرونده با توجه به بازجویی های بعمل آمده و اقرار متهم و نحوه کشف اتهام قاچاق سوخت را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به نفع دولت به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.