سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجن:

اعضای شورا‌های اسلامی باید برای تحقق خواسته‌های مردم بکوشند

فرماندار بروجن گفت: توجه به ظرفیت‌ها، برنامه‌محوری، اشراف به بودجه شهرداری‌ها و پیگیری مطالبات قانونی مورد توجه اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: اعضای شورا‌های اسلامی با اشراف به قانون، مطالبات مشخص و درست از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

او افزود: اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها نباید خود را به نماینده شهردار و یا شهرداری تبدیل کنند بلکه باید برای تحقق خواسته‌های مردم بکوشند.


بیشتر بخوانید


ملکی تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌ها، برنامه‌محوری، اشراف به بودجه شهرداری‌ها و مطالبه‌گری همواره مورد توجه اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: در چهار سال گذشته اعضای شورا‌های اسلامی تلاش‌های قابل‌توجهی داشته‌اند و در این مدت فعالیت‌های زیادی برای توسعه شهرستان بروجن انجام شد، اما هنوز کافی نیست.

ملکی تاکید کرد: مطالبات اعضای شورا‌های اسلامی برای تمامی مسئولان اهمیت دارد و با استفاده از توانمندی‌های موجود، در راستای رفع مشکلات کنونی و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در این شهرستان تلاش می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.