سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مراسم تحلیف رئیس‌جمهور گویا بود که ایران هرگز رو به زوال نیست/ ساختار‌ها در سیاست خارجی باید بازتعریف شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره دولت سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور نماینده های کشورهای مختلف در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی گفت: حضور بیش از ۸۰ کشور در سطوح مختلف در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی نشان داد که بر خلاف ادعا‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ایران هرگز کشوری رو به زوال و انزوا نیست.

او ادامه داد: به خصوص کشور‌های همسایه جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور موفقی داشتند و این نشان دهنده این است که افق‌های همکاری ایران در روابط خارجی کاملا باز است و دولت می‌تواند یک رویکرد سیاست خارجی انقلابی را با احتساب وزن هر کشور در دولت خود لحاظ کند.

ابنارلویی افزود: معتقدم که دولت گذشته سیاست خارجی منطقه‌ای را جدی نگرفت و سیاست خارجی فرامنطقه‌ای در دستور کارش بود و این موضوعی است که دولت سیزدهم باید از آن پرهیز کند. ساختار‌ها در سیاست خارجی باید بازتعریف شود و ما بتوانیم به سمت تعامل سازنده با جهان برویم که جزو چشم انداز اقتصادی جمهوری اسلامی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره چشم انداز دولت سیزدهم نیز بیان کرد: معتقدم با سیاست آقای رئیسی در زمینه وحدت ملی و تصمیمش در زمینه استفاده از جوانان با سرعت به سمت حل معضلات اقتصادی و سیاسی خواهیم رفت و رابطه قوی با همسایگان خواهیم داشت و تعامل سازنده با جهان را اولویت خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.