سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیرغلامان حسینی در جوار امامزادگان ۷۲ تن ساروق

در مراسمی در جوار امامزادگان ۷۲ تن شهر ساروق از پیرغلامان حسینی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی در جوار آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن شهر ساروق برگزار شد و ذاکران اهل بیت نوحه سرایی کردند.

در این مراسم که با حضور مردم، پیرغلامان اهل بیت و امام جمعه شهر ساروق و سرهنگ مهدی جانشین ناحیه مقاومت سپاه اراک برگزار شد از پیرغلامان حسینی با اهدای لوح تجلیل شد.

سرهنگ مهدی جانشین سپاه اراک در این مراسم گفت: وظیفه بزرگی که در زمینه آینده انقلاب اسلامی بردوش ماست این است که پیرغلامان حسینی را تقویت و کودکان تربیت را حسینی تربیت کنیم تا بچه‌های امروز یار فردای انقلاب باشند.

سرهنگ مهدی افزود: هرجا به نام اهل بیت (ع) باشد مردم خودجوش خرج می‌کنند و برکاتش را هم می‌بینند و تمام صحنه‌های عجیبی که در اربعین امام حسین (ع) رخ می‌دهد نشان از ارادت خاص مردم به امام حسین (ع) است.

او با بیان اینکه برپایی مجلس امام حسین (ع) در واقع ادامه راه اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی است اضافه کرد: حرکت انقلاب ما از عاشورای سال ۴۲ با قیام امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و اسرائیل شروع شد و بعد از ۱۵ سال در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

جانشین سپاه اراک بیان کرد:خیمه امام حسین (ع) فقط در کربلا آتش نمی‌زنند، ما در فتنه ۸۸ شاهد بودیم چطور پرچم امام حسین (ع) و عاشورا را آتش زدند که با این هتاکی مردم بار دیگر وارد صحنه شدند و طومار فتنه را در کشور پیچیدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.