سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش کرمان تأکید کرد؛

ضرورت ساخت هتل در شهربابک

پاریزی گفت: با حضور تیم مس شهربابک در لیگ یک فوتبال کشور باید مشکلات زیرساختی به ویژه ساخت هتل در دستور کار مدیران این شهرستان قرار گیرد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به بازدید از برخی اماکن ورزشی شهربابک اشاره کرد و گفت: بازدیدی از سالن چند منظوره شهدای پیرجل و بهزاد فرخ داشتیم که تعویض کف پوش آن در دستور کار است، کف پوش خریداری شده و تعویض آن به زودی انجام می شود.

او به بازدید از زمین روستای سهراب اشاره کرد و افزود: این مکان ورزشی به صورت مشارکتی با دهیاری، شرکت ملی صنایع مس و اداره ورزش و جوانان ساخته می شود که فندانسیون سالن بر اساس نقشه ساخته شده و ساخت اسکلت و پوشش سقف و دیوارچینی انجام خواهد شد.

پاریزی در حاشیه بازدید از سالن چند منظوره خاتون آباد نیز تصریح کرد: عملیات ساخت این سالن مدتی است که به دلیل تورم و فعالیت نکردن پیمانکار متوقف شده بود که ما پیمانکار را خلع ید و مناقصه برگزار کردیم.

 او گفت: در مناقصه جدید یک و نیم میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم که بخش عمده ای از اقدامات آن انجام خواهد شد و نهایتا تا یک ماه آینده عملیات پوشش پنل های دیواری سالن و زیرسازی کف آن را انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: در قرارداد سال جدید بتوانیم تکمیل عملیات عمرانی نصب کف پوش و نصب تأسیسات برقی و مکانیکی آن را در قرارداد 1401 هم انجام دهیم که شاهد بهره برداری از این سالن ورزشی برای مردم خاتون آباد باشیم.

او با بیان اینکه یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ شهربابک، صعود تیم فوتبال مس این شهرستان به رقابت های دسته اول فوتبال کشور است، افزود: انشاالله مسئولان با تقویت مسائل فنی و مدیریتی برای حفظ تیم و تلاش برای ارتقای جایگاه باشگاه در سطح لیگ یک کشور تلاش کنند.

پاریزی افزود: با حضور تیم مس شهربابک در لیگ یک فوتبال کشور باید مشکلات زیرساختی به ویژه ساخت هتل در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد تا مسائل برای حضور تیم های حرفه ای در شهربابک و پوشش رسانه ای مرتفع شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه ورزش شهربابک روند رو به رشدی را دارد، تصریح کرد: همه مجموعه ورزشی شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان به عنوان محور، باشگاه ها و همه افرادی که دلسوزانه و عاشقانه برای ورزش زحمت می شکند تعاملی مثال زدنی دارند.

او وضعیت ورزش شهربابک را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: لازم است برای ارتقای شرایط کنونی از لحاظ نیروی انسانی تقویت شود؛ زیرا ورزش حرفه ای نیازهای خاص خود را دارد که باید با نگاهی عمیق تر تامین و شهرستان برای رویدادهای مهم و اتفاقات بزرگ مهیا شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.