سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه‌های بوشهر در ۱۶ مرداد ۱۴۰۰؛

سرگردانی بیماران کرونایی در استان بوشهر/ وقوع یکی از بدترین شرایط اپیدمی کرونا درکشور

صفحه نخست شماره امروز روزنامه‌های بوشهر را اینجا می‌توانید بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین صفحه روزنامه‌های بوشهر را در شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در نخستین صفحه شماره امروز روزنامه بامداد جنوب این تیترها را می‌خوانیم: ۹۵ درصد از مددجویان واجد شرایط واکسینه شدند، توجه به شاخصه‌های بومی امضای من در کارهایم است، اراده ایران توسعه روابط با کشور‌های دوست است، سرگردانی بیماران کرونایی در استان بوشهر، نفت در دولت جدید چه رویه‌ای را در پیش بگیرد؟، همیاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه به بیمارستان کنگان، درخشش معلم دیری در جام باشگاه‌های کتابخوانی و مدیران پارس جنوبی باز هم به سراغ مربیان غیربومی رفتند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها دیده می‌شود: وقوع یکی از بدترین شرایط اپیدمی کرونا درکشور، کمبود دارو‌های کرونایی مردم را نگران کرده است، کرونا ۱۰ بوشهری دیگر را از دنیا برد، بوشهر شاهد بدترین امار بستری از ابتدای کرونا است، نگاه کن باختت شده عزای عمومی یک ملت، اولویت‌های پیشنهادی به اعضای ششمین دوره شورای اسلایم شهر خورموج، دیری‌ها: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان تخصصی و شبانه‌روزی شود، شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه ۳ کولر به بیمارستان کنگان اهداء کرد و شاید طلاق آخرین چاره نباشد... شاید....

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.